00 dagen
00 uren
00 Min
00 Sec
KERSTUITVERKOOP!
TOT 40% KORTING OP ADVIESPRIJS!
00 dagen
00 uren
00 Min
00 Sec

Betaling


Wij werken samen met betalingsprovider Mollie om er zeker van te zijn dat je betaling ons veilig bereikt!

We bieden onderstaande betaalmethodes gratis aan:

  • iDeal
  • Creditcard: VISA, Mastercard, American Express
  • Debitkaart: Maestro
  • BanContact
  • KBC/CBC
  • in3: in 3 maandelijkse termijnen betalen
  • Bank overboeking: Gebruik hiervoor de gegevens: IBAN: NL13 ABNA 0100 2210 17, Rekeninghouder: VanSprint B.V. BIC: ABNANL2A
  • Belfius: Belfius is een van de grootste Belgische banken. De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten.
  • Klarna achteraf betalen
  • Klarna Pay in 3: Klarna splitst het aankoopbedrag op in 3 gelijke termijnen zonder rente of kredietregistratie. Iedere 30 dagen wordt de betaling automatisch afgeschreven van het bankrekeningnummer (SEPA) of de creditcard.
  • Aanbetaling:
    Op geselecteerde fietsen bieden wij u nu de mogelijkheid om de fiets te reserveren met een aanbetaling.

    Dit is hoe het werkt:

    1. Selecteer de betaalmethode "Aanbetaling" in de checkout.
    2. Maak 10% van de orderwaarde over op onze bankrekening: rekeninghouder: VanSprint B.V. IBAN: NL13 ABNA 0100 2210 17. Vergeet niet je bestelnummer als referentie te vermelden.
    3. Zodra je fiets gereed is voor verzending, ontvang je van ons bericht. Wanneer het resterende bedrag op onze rekening is bijgeschreven, wordt je fiets verzonden!

    Alleen fietsen die niet in voorraad zijn komen in aanmerking voor deze betaalmethode.

Meer informatie over betalen met Klarna:

Op grond van een risicobeoordeling worden aankopen met een waarde van meer dan 2000 euro vaak door Klarna afgewezen. Er kunnen echter andere factoren zijn waar je invloed op hebt zoals:

  • Het adres vanwaar je bestelt, moet overeenstemmen met je inschrijvingsadres. Als hier spelfouten in staan, kan dat ertoe leiden dat Klarna de bestelling afwijst. Bovendien kan een kantooradres of een recente verhuizing tot een afwijzing leiden. Zorg er dus eerst voor dat je gegevens 100% juist zijn.
  • Een ander afleveradres is niet mogelijk in verband met mogelijke fraude. Bestellingen met een ander afleveradres worden altijd geweigerd.
  • Je dient een correct telefoonnummer op te geven, inclusief netnummer. Een mobiele telefoonnummer is ook mogelijk, maar je moet ervoor zorgen dat je het in het juiste formaat invoert (zonder spaties of speciale tekens).

Als je openstaande bestellingen in Klarna heeft, is het afwijzingspercentage ook iets hoger.

Goed om te weten: Ook als je bestelling eerder door Klarna is afgewezen, heeft dit geen negatieve gevolgen voor je kredietwaardigheid. Klarna voert voor elke bestelling een nieuwe kredietcontrole uit.

Problemen met je betaling?

Je kan gebruik maken van ons contactformulier en wij zullen je helpen je probleem op te lossen. Je kan ons ook bereiken via email.