00 dagen
00 uren
00 Min
00 Sec
KERSTUITVERKOOP!
TOT 40% KORTING OP ADVIESPRIJS!
00 dagen
00 uren
00 Min
00 Sec

FAQ


1) Hoe weet ik welke maat fiets ik moet kopen?

a. De maat is afhankelijk van het type fiets en ook van je eigen lengte en binnenbeenlengte. Voor mountainbikes moet je bijvoorbeeld een kleinere framemaat kopen dan voor een racefiets. Bekijk onze maattabel voor fietsen om te zien welke maat fiets geschikt is voor je. Kom je er nog steeds niet uit of wil je zeker zijn dat je de juiste framemaat van een fiets hebt? Neem dan gerust contact met ons op.



2) Kan ik bij jullie een elektrische fiets op afbetaling kopen?

a. Ja. We hebben meerdere mogelijkheden om een elektrische fiets op afbetaling te kopen.


3) Kan ik bij jullie een elektrische fiets via FiscFree/Nationale Fietsprojecten (NFP) kopen?

a. Ja. Dit is mogelijk. Dit kan op 2 manieren: 1) Je kan ons je fietscode en de gewenste fiets doorsturen en dan verwerken wij de bestelling of 2) je kan het direct zelf bij Fiscfree invullen. Wij ontvangen dan de bestelling van Fiscfree en zullen deze verwerken zoals ieder andere bestelling. Levering is afhankelijk van de voorraad op het moment van bestellen van de gekozen elektrische fiets.


4) Hoeveel kost de verzending?

a. Fietsen worden gratis verzonden (en ook geretourneerd).


5) Hoe wordt de fiets verzonden? Krijg ik een bouwpakket thuis?

a. Alle fietsen worden voor 95% afgemonteerd geleverd. Er moet alleen nog het voorwiel erop gezet worden met een snelspanner en de pedalen erop.


6) Waar kan ik terecht als ik service of onderhoud nodig heb?

a. In heel Nederland en België bieden wij een mobiele service aan in samenwerking met getbikeservice.com en fietsned.nl. Hierbij kan er direct bij je thuis onderhoud of een reparatie aan de fiets worden uitgevoerd. De monteur maakt een beoordeling of het een garantiegeval betreft of niet. Wanneer het een garantiegeval betreft wordt de factuur bij ons in rekening gebracht en is het voor jou verder kosteloos.


7) Ik heb een vraag over een product, met wie moet ik contact opnemen?

a. Wij hebben e bike experts voor je klaarstaan via e-mail (service(at)vansprint(punt)nl) of telefoon: 85 000 3179. Bezoek de "Neem contact met ons op" pagina voor meer informatie.


8) Werken jullie samen met een leasepartner?

a. Ja we werken samen met fiscfree/nationale fietsprojecten (NFP). Lees hier meer over het leasen van een elektrische fiets.


9) Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

a. Wij versturen fietsen/accessoires die op voorraad zijn dezelfde dag nog en je kan deze binnen twee werkdagen verwachten. Als je fiets/accessoire niet op voorraad is op het moment van bestellen, houd er dan rekening mee dat het 2-3 weken kan duren voordat je je bestelling ontvangt.


10) Hoe annuleer ik mijn bestelling?

a. Stuur simpelweg een mail naar service(at)vansprint(punt)nl met als onderwerp "Bestelling annuleren" en wij zorgen ervoor dat het in orde komt. Als je bestelling al verzonden is, ontvang je een retourlabel om je bestelling terug te sturen. Je ontvangt je geld binnen 1 week terug (maximal 14 werkdagen).


11) Hoe retourneer ik een artikel?

a. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze zonder opgaaf van redenen te retourneren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten minus retourkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Om een retour aan te vragen stuur je simpelweg een e-mail naar service(at)vansprint(punt)nl en wij zorgen voor de rest!


12) Hoe kan ik als bedrijf BTW-vrij bestellen?

a. Je kan je als bedrijf registreren en je BTW-gegevens voorgeven. Na verificatie van je BTW-gegevens kan je belastingvrij bestellen.

13) Waar komen de reviews vandaan?

a. Onze productreviews worden door echte klanten achtergelaten. Na het plaatsen van een bestelling krijgt iedere klant automatisch een uitnodiging om een beoordeling te plaatsen. Hiermee word de echtheid gegarandeerd. Alleen klanten die een bestelling geplaast hebben kunnen een beoordeling achterlaten. Deze beoordelingen worden automatisch op de website geplaatst bij het product. Daarnaast verzamelen we met Trustpilot ook beoordelingen. Deze worden door Trustpilot zelf op echtheid gecontroleerd. Zowel positieve als negative beoordelingen worden verzameld en geplaatst bij Trustpilot zodat je altijd een goede afweging kunt maken. Daarnaast helpt het verzamelen van klanten feedback ons ook om onze processen continu te verbeteren. Er worden bij Trustpilot nooit betaalde reviews verzameld. Wil je meer informatie hoe Trustpilot waarborgt dat er alleen echte beoordelingen geplaats worden? Neem dan contact op met Trustpilot zelf of bekijk het hier.


14) Hoe dien ik een klacht in?

a. Je bent ontevreden over een product dat je hebt ontvangen of met onze dienstverlening daarbij? Dat vinden we jammer om te horen en daar willen we graag van op de hoogte worden gebracht zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen. Om ons hiervan op de hoogte te brengen stuur je simpelweg een email naar service(at)vansprint(punt)nl met het onderwerp “Klacht”. We zullen dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 2 werkdagen, inhoudelijk reageren. Je kriigt ook een ontvangstbevestiging van ons.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europese Online Dispute Resolution (ODR) platform.